Κατεύθυνση Μαρκετινγκ : [43]

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 43
TitleAuthor(s)Issue date
Εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Παράγοντες που διαμορφώνουν την επιλογή των σχολών στους αποφοίτους της περιφερειακής ενότητας ΔράμαςΜωυσιάδης, Αναστάσιος23-Apr-2022
Social Media Marketing: η επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφοράΤσαρούχας, Αντώνης13-Apr-2022
Χρηματοοικονομική ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων των εταιριών Καρέλια Α.Ε και Παπαστράτος ΑΒΕΣΠαπαηλίας, Ιωάννης24-Mar-2022
Ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό-διαδικτυακό μάρκετινγκ, μορφές διαφήμισης και τρόποι εμπορίας λογισμικού μέσω διαδικτύουΣυμεωνίδης, Ιωάννης7-Feb-2022
Οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων καθώς και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί εξωτερικού γι αυτούςΜπουνάτσου, Μαρία1-Jul-2021
Διερεύνηση της γνώσης, στάσης και συμπεριφοράς των καταναλωτών σχετικά με το Mobile MarketingΠολίτης, Γεώργιος1-Jul-2021
Αλυσίδα αξίας των μικρομεσαίων οικογενειακών επιχειρήσεωνΚεσίδου, Λίντα; Ζιουμπέρη, Τζονάντα30-Jun-2021
Η επιχειρηματικότητα στις οικογενειακές επιχειρήσεις και η σημαντικότητα της διαδοχήςΧαλιαμπάλια, Ελευθερία; Καραυγουστής, Κωνσταντίνος; Γκαλιάνης, Θεοφάνης30-Jun-2021
Η διερεύνηση των στάσεων και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των καταναλωτών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης σχετικά με τον Ηθικό Καταναλωτισμό και ειδικότερα σχετικά με τα βιολογικά προϊόντα και μποϊκοτάζ των εισαγόμενων προϊόντων.Σαμαρά, Ελισάβετ; Παπαδόπουλος, Αλκιβιάδης; Τρομπούκης, Βασίλης30-Jun-2021
Διερεύνηση των πεποιθήσεων, στάσεων, παρελθούσας συμμετοχής και πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης σε μποϊκοτάζ "ανήθικων" προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που διατίθενται στα σούπερ μάρκετΚογκολίδου, Ιωάννα; Γκίνη, Άννα30-Jun-2021
Η διερεύνηση των στάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών της Θεσσαλονίκης σχετικά με τον Θετικό, Αρνητικό και Διαλογικό ΚαταναλωτισμόΜπούμπαρος, Αθανάσιος; Περουκίδου, Χριστίνα30-Jun-2021
Διερεύνηση και καταγραφή στάσεων καταναλωτών κατοίκων Θεσσαλονίκης απέναντι στον ηθικό καταναλωτισμόΒαλσαμάκη, Ηλιάνα; Τσιρογιάννη, Έφη30-Jun-2021
Η εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων στον τομέα της ζαχαροπλαστικής. Μελέτη της περίπτωσης της επιχείρησης ΙΟΝΧριστοφή, Μιχάλης; Γεωργίου, Γιώργος30-Jun-2021
Ο ρόλος του Marketing και των Social Media στην Βιομηχανία της ΜόδαςΚαρυώτη, Ευδοξία6-Mar-2021
Value chain και οικογενειακή επιχείρησηΚεκελίδου, Μαρία2-Mar-2021
Θετικές και αρνητικές επιδράσεις των εργοστασίων της ΔΕΗ στους κατοίκους της ΠτολεμαΐδαςΚρεμέτη, Αικατερίνη; Μαυροδή, Κυριακή2-Mar-2021
Η σημασία και ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στις ελληνικές επιχειρήσεις και διερεύνηση της συμβολής αυτής στις προτιμήσεις των καταναλωτώνΞανθόπουλος, Σταύρος; Ράπτης, Χρήστος28-Feb-2021
Πολιτική και ηλεκτρονική διαφήμισηΒλάχος, Βασίλειος; Κουρουζίδης, Αναστάσιος25-Feb-2021
Η επίδραση του μάρκετινγκ σε σχέση με τα ιαματικά Λουτρά : μελέτη περίπτωσης, Λουτρά ΠόζαρΓιαγτζίδου, Γεωργία; Τζαβέλα, Χρύσα25-Feb-2021
E-word of mouth ή viral marketingΑναστασίου, Ζωή; Ντινώρη, Ελένη23-Feb-2021