Κατεύθυνση Μαρκετινγκ : [48]

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 48
TitleAuthor(s)Issue date
Θετικές και αρνητικές επιδράσεις των εργοστασίων της ΔΕΗ στους κατοίκους της ΠτολεμαΐδαςΚρεμέτη, Αικατερίνη; Μαυροδή, Κυριακή2-Mar-2021
Η σημασία και ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στις ελληνικές επιχειρήσεις και διερεύνηση της συμβολής αυτής στις προτιμήσεις των καταναλωτώνΞανθόπουλος, Σταύρος; Ράπτης, Χρήστος28-Feb-2021
Πολιτική και ηλεκτρονική διαφήμισηΒλάχος, Βασίλειος; Κουρουζίδης, Αναστάσιος25-Feb-2021
Η επίδραση του μάρκετινγκ σε σχέση με τα ιαματικά Λουτρά : μελέτη περίπτωσης, Λουτρά ΠόζαρΓιαγτζίδου, Γεωργία; Τζαβέλα, Χρύσα25-Feb-2021
E-word of mouth ή viral marketingΑναστασίου, Ζωή; Ντινώρη, Ελένη23-Feb-2021
Οι τρόποι με τους οποίους εκφράζουν οι καταναλωτές τη δυσαρέσκεια ή τα παράπονά τους σχετικά με τα ελαττωματικά ή αλλοιωμένα είδη τροφίμωνΝτσιάβου, Μαρία; Σωχωράκη, Αικατερίνη18-Jan-2021
Πληροφοριακά συστήματα (CRM) και η χρήση τους από εξαγωγικές επιχειρήσειςΔωροκίδου, Γεωργία; Κωνσταντινίδου, Ευφροσύνη17-Jan-2021
Το προφίλ και η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης κατά τα έτη 2012-2016Χατζηνικολάου, Αικατερίνη12-Jan-2021
Η συμπεριφορά των καταναλωτών της εταιρείας NikeΔροσινού, Σουσάνα14-Dec-2020
Πρόγραμμα Μάρκετινγκ, για την εισαγωγή ενός Low Cost Brand Αντλιών Θερμότητας(α) και την χάραξη ενός νέου δικτύου Λιανικής Πώλησης(β) από την Εταιρία Toshiba-Καρακάσης Μον.ΕΠΕΠανούχος, Γεώργιος6-Nov-2020
Branding in new ageΛαμπέρης, Γεώργιος4-Nov-2020
Σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αποτύπωση και ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών.»Τσιτούρα, Ευσταθία24-Sep-2020
Η επίδραση του branding στην εξέλιξη των μονοπωλιακών προϊόντων. & Η περίπτωση του Κρόκου ΚοζάνηςΠετρίδης, Αργύρης16-Sep-2020
Η οικονομία των εφαρμογών Pest ανάλυση στην οικονομία των εφαρμογών και αναλυτική επεξήγηση του οικονομικού περιβάλλοντοςΧαρμάνα, Αλεξία16-Sep-2020
Ελληνικές εξαγωγές στην Κίνα (έρευνα αγοράς για το εμφιαλωμένο νερό, κρασί και μέλι)Μπελίδης, Θεόδωρος11-Sep-2020
«Αξιολόγηση των συστημάτων Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες -Ασθενείς (CRM) που εφαρμόζουν τα Νοσοκομεία στη Θεσσαλονίκη. Η οπτική των εργαζομένων».Καρυπίδου, Χριστίνα; Ντοντίδου, Παναγιώτα; Παπαοικονόμου, Αργυρώ10-Sep-2020
Προώθηση και προωθητικές ενέργειες (Μελέτη Περίπτωσης ACTIVE R&P)Μαχλά, Φωτείνη; Τσιάμη, Σοφία16-Jun-2020
Πως ωφελούνται οι Start-ups επιχειρήσεις από την χρήση των Social media.Ντίσο, Βασιλική; Μήτσα, Έλσα9-Jun-2020
Διερεύνηση των περιβαλλοντικών γνώσεων και στάσεων καθώς και της φιλο-περιβαλλοντικής κατανάλωσης των καταναλωτών του Δήμου Νεάπολης-Συκεών και Δήμου Θεσσαλονίκης.Κοκορικοπούλου,Κυριακή; Μουλλά, Σαμπίνα; Ταξίδου, Ελπίδα5-Jun-2020
Σύγχρονες τεχνικές social media marketing. Εφαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα.Γκόγκος, Σταύρος5-Jun-2020