Τεχνικές Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου και η συμβολή τους στον κλάδο των ξενοδοχειακών μονάδων. (Bachelor thesis)

Τζιστούδη, Ιωάννα


Στην παρούσα εργασία μελετάτε οι τεχνικές Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου και η συμβολή τους στον κλάδο των ξενοδοχειακών μονάδων
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας- Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών , Μάρκετινγκ και Τουρισμού
Keywords: Μάρκετινγκ;Ξενοδοχεία;Μελέτη;online συμπεριφορά;Κοινότητες;Διαφήμιση
Description: Πτυχιακή εργασία- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας- Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών , Μάρκετινγκ και Τουρισμού , 2020 (α/α 11826)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15686
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Τεχνικές μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου ΤΕΛΙΚΟ.pdfΠτυχιακή εργασία580.46 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15686
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.