Ποιος ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στον κλάδο της ένδυσης. (Bachelor thesis)

Γαρυφαλλόπουλος, Φαίδων


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Μάρκετινγκ
Keywords: δημόσιες σχέσεις;Μάρκετινγκ;ένδυση
Description: Πτυχιακή εργασία- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Μάρκετινγκ, 2020 (α/α 11911)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15743
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15743
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.