Εφαρμογές και Προεκτάσεις του Ψηφιακού Μάρκετινγκ Σήμερα (Bachelor thesis)

Ανεστάκης, Ευτύχιος/ Σοφιόγλου, Δημήτριος


This paper attempts to present the reader with the structural features of modern marketing. The elements that make up digital marketing and how they are applied in society. As societies and technologies evolve, so does marketing, following modern trends and giving new ideas and opportunities for entrepreneurship
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Keywords: Ψηφιακό Μάρκετινγκ;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Εργαλείο επικοινωνίας;Πελατολόγιο;Στρατηγικός σχεδιασμός;Mobile Marketing
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2020 (α/α 11749)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15064
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15064
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.