Πολιτική διαφήμιση e-marketing/social media μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας (Bachelor thesis)

Αλεξανδρίδου, Ζηνοβία/ Αναστασιάδης, Κυριάκος


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την πολιτική διαφήμιση στο e-marketing/social media μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας. Η εργασία χαρακτηρίζεται ως βιβλιογραφική και ο σκοπός εκπόνησής της είναι η πληροφόρηση του τι είναι η πολιτική διαφήμιση, πως εφαρμόζεται στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά μέσα αλλά και πως στην χώρα μας συγκριτικά με τη γειτονική χώρα. Οι βασικές ενότητες της εργασίας απαρτίζονται από την εισαγωγή και συνεχίζονται με την ανάλυση περαιτέρω θεμάτων στα επόμενα κεφάλαια. Αρχικά στην εισαγωγή γίνεται αναφορά στην πορεία της διαφήμισης μέσα στο χρόνο και την επιρροή που έχει δεχτεί από την τεχνολογία, τόσο η ίδια όσο και ο άνθρωπος ως πολιτικό ον. Εν συνεχεία, στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της πολιτικής διαφήμισης, περιγράφεται το περιεχόμενό της, γίνεται ιστορική αναδρομή και παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με την πολιτική διαφημιστική πορεία της κάθε χώρας αλλά και τα κυβερνόντα κόμματα. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του αλλά και πως αυτά εφαρμόζονται στην πολιτική μέσα από την προσαρμογή των 4P του μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται τα κοινωνικά μέσα ή social media, τα χαρακτηριστικά τους, παρατίθενται οι στόχοι, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του social media marketing, παρουσιάζονται τα κυριότερα κοινωνικά δίκτυα (facebook & twitter) και γίνεται σύγκριση, μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας, όσων αφορά την παρουσία των πολιτικών κομμάτων και αρχηγών σ’ αυτά. Στο τέταρτο κεφάλαιο δίνεται έμφαση στον τρόπο που σχετίζεται η πολιτική με τα social media, και παρουσιάζεται η ελληνική πραγματικότητα μέσα από την άποψη των κομμάτων για τα κοινωνικά δίκτυα. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι έννοιες της συγκριτικής και αρνητικής διαφήμισης, πως αυτές χρησιμοποιούνται στην πολιτική αλλά και τις προϋποθέσεις ώστε να είναι θεμιτές και όχι παραπλανητικές για το κοινό. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της σύγκρισης των δύο χωρών σχετικά με τη χρήση των social media και δίνονται προτάσεις.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
Subject classification: Advertising, Political
Διαφήμιση, Πολιτική
Internet marketing--Political aspects
Διαδικτυακό μάρκετινγκ--Πολιτικές απόψεις
Social media--Political aspects
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης--Πολιτικές απόψεις
Keywords: πολιτική διαφήμιση;ηλεκτρονικό μάρκετινγκ;διαδίκτυο;κοινωνικά δίκτυα;διαφήμιση;Ελλάδα;Βουλγαρία;political advertising;electronic marketing;e-marketing;internet;social media;advertisement;Greece;Bulgaria
Description: Πτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Μάρκετινγκ,2018 α.α 9505
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15233
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alexandridou, Anastasiadis.pdf982.64 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/15233
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.