Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
3
Χαραλάμπους, Μαρία
2
Κουκαλιώτη, Μαρία
1
Αλεξανιαν, Αρπινε
1
Αμπου χασσάν, Νάνσυ-Μαίρη
1
Αποστολίδου, Στυλιανή
1
Βαρυπάτης, Αθανάσιος
1
Γιοβανούδη, Κωνσταντίνα
1
Γκαρμπούνη, Ελένη
1
Γραμμένου, Αικατερίνη
1
Δανηλάτου, Ευθημία
.
next >
Subject
9
Μάρκετινγκ
8
Έρευνα
6
Διαφήμιση
5
Electronic commerce
5
Ηλεκτρονικό εμπόριο
5
Θεσσαλονίκη
5
Καταναλωτική συμπεριφορά
4
Internet marketing
4
Κοινωνικά δίκτυα
4
Οικονομική κρίση
.
next >
Item Type
51
bachelorThesis
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 31-40 of 51 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
next
Έρευνα δευτερογενών στοιχείων για τα βιολογικά προϊόντα (Bachelor thesis)
Η νέα επιχείρηση pet shop ονόματι DogVille που θα λαμβάνει χώρο στην ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης καταγράφει τους τρόπους εξασφάλισης της επιτυχίας μέσω ενός πλάνου μάρκετινγκ (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της αντιπάθειας μάρκας των καταναλωτών της αστικής περιοχής Θεσσαλονίκης το φθινόπωρο του 2014 (Bachelor thesis)
Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και αρνητικών συναισθημάτων των καταναλωτών του Δήμου Θεσσαλονίκης απέναντι στις μάρκες την χρονική περίοδο του φθινοπώρου του 2014 (Bachelor thesis)
Διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών για πιθανή συμμετοχή σε μποϊκοτάζ προϊόντων καθώς και προσδιορισμός των παραγόντων που είναι πιθανόν να επηρεάζουν ή και να υποκινούν τη συμμετοχή σε μποϊκοτάζ (Bachelor thesis)
Καταγραφή και μελέτη, της συμπεριφοράς και της πρόθεσης των καταναλωτών σχετικά με την δυσαρέσκεια τους από κάποιο είδος τροφίμου και τον τρόπο έκφρασης των παραπόνων τους. (Bachelor thesis)
Μελέτη των προσφερόμενων υπηρεσιών και της εικόνας ως τουριστικός προορισμός των επαρχιακών πόλεων της Ελλάδας (Ηγουμενίτσα) (Bachelor thesis)
Η ανάπτυξη των φαρμάκων στο ηλεκτρονικό εμπόριο (Bachelor thesis)
Η παρουσία και η προώθηση των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο μέσα από τα social media (Facebook) και του Email Marketing (case study) (Bachelor thesis)
Κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις και κοινωνική επιχειρηματικότητα (Bachelor thesis)