(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης : [671]

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 671
TitleAuthor(s)Issue date
Μελέτη των προφίλ των επισκεπτών και των τουριστικών πόρων της ΘεσσαλονίκηςΜατενίδης, Κωνσταντίνος; Γεωργίου, Χρύσω27-Mar-2016
Οι αντιδράσεις των καταναλωτών όταν τους εξαπατούν οι προωθητικές ενέργειεςΚωτούλα, Δήμητρα26-Mar-2016
Green Computing : η οικολογική συνείδηση των φοιτητών του ΤΕΙ σχετικά με τη χρήση του Η/ΥΤζεμάλη, Ειρήνη26-Mar-2016
Μελέτη του βαθμού χρήσης των social media από τις εταιρείες στα πλαίσια του μάρκετινγκ και μέτρηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ενέργειες των εταιρειών μέσω των social mediaΠαπατολίδου, Αναστασία26-Mar-2016
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανόμενης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στην διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων με μελέτη περίπτωσης τον καφέΣταμέλος, Ηλίας; Μητροφάνης, Αλέξανδρος26-Mar-2016
Η διαχείριση των διαδικτυακών σχέσεων των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τους πελάτες τους : άλλες επιχειρήσεις Β2ΒΒογιατζή, Ελένη; Θεοδωρίδης, Αλέξανδρος26-Mar-2016
Κατανάλωση αλκοολούχων ποτών πριν και μετά την κρίση : η περίπτωση του ουίσκι στην ΕλλάδαΚαραντώνης, Χρυσοβαλάντης26-Mar-2016
Ο ρόλος του marketing στην online διαφήμιση και τα social media όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφοράΚουφουδάκη, Ευγενία; Λιλιοπούλου, Ευαγγελία26-Mar-2016
Το χάσμα μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αγορά εργασίας : η οπτική του μάρκετινγκΡούδης, Αντώνιος26-Mar-2016
Η προοπτική εναλλακτικών μορφών καλλιέργειας στο νομό ΚιλκίςΓιαννακούλα, Άννα26-Mar-2016
Ελαιόλαδο και ελληνική οικονομία : το ελαιόλαδο ως δίοδος για την έξοδο από την οικονομική κρίσηΚαπάνταη, Ανδρονίκη26-Mar-2016
Ο κλάδος των απορρυπαντικών στην ΕλλάδαΠετραϊ, Τζενσιλά26-Mar-2016
Διερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στην περιφέρεια της για το οικονομικό έτος 2014Γκολόη, Μάνθα26-Mar-2016
Η διαδοχή στις ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις : η συμβολή της νέας γενιάς στη διασφάλιση επιτυχούς διαδοχής και της περαιτέρω ανάπτυξης της οικογενειακής επιχείρησηςΜπουκότσος, Σωτήριος24-Mar-2016
Destination brand name Σιθωνία : η περίπτωση της Σιθωνίας ΧαλκιδικήςΦυλακτού, Άννα24-Mar-2016
Ηλεκτρονικό εμπόριο και οι εφαρμογές του στον αγροτικό τομέαΓκίζας, Ιωάννης24-Mar-2016
Οι πολιτιστικές δραστηριότητες του Δήμου Ηγουμενίτσας πριν και μετά την κρίσηΑηδώνη, Ουρανία24-Mar-2016
Η διαχείριση εκδηλώσεων και η μελέτη της περίπτωσης του ICCMI 2014Αναστασίδης, Δημόκρτιτος; Λιούρη, Αλεξάνδρα; Γκοντοπούλου, Βαΐα-Ειρήνη24-Mar-2016
Εργασιακές σχέσεις, παρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των σούπερ μάρκετΕυγενικός, Ιωάννης; Παπακωνσταντίνου, Γαβριήλ24-Mar-2016
Exploring the views, attitudes and behaviors of individuals, households of the agglomeration of Thessaloniki, aged 18 years and above during the period November 2014-January 2015, on the degree of participation in active ethical consumerismΔελησταύρου, Αντωνία; Τσαϊρίδης, Γεώργιος; Αβραμίδης, Θέμης1-Dec-2015