(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης : [874]

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 874
TitleAuthor(s)Issue date
Στυλ ηγεσίας και εργασιακή απόδοση: Η περίπτωση της Βασιλάκης ΑΕΤσουκαλάς, Ιωάννης11-Sep-2022
Το e-επιχειρείν και οι ευκαιρίες που προσφέρονται μέσα από την εφαρμογή του στο ναυτιλιακό κλάδοΓούσιος-Κούσας, Αναστάσιος; Λαζαρίδου, Φανή10-Sep-2022
Διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό και οι βέλτιστες πρακτικές για την αντιμετώπισή τουςΤσιμπούρας, Χρήστος; Αλεξιάδης, Θεόδωρος9-Sep-2022
Marketing plan για την Green ColaΤσερκέζης, Θεόδωρος-Ευθύμιος7-Sep-2022
Το επιχειρηματικό marketing στις startupsΚωστοπούλου, Βασιλική7-Sep-2022
Οι ελληνικές θαλάσσιες μεταφορές και η συμβολή τους στο ΑΕΠΑμανατίδου, Γεωργία6-Sep-2022
Στρατηγικός Σχεδιασμός: Case Study KLEEMANN Lifts U.K.Τσιτάκη, Ευαγγελία; Κοτσίδου, Σμαρώ6-Sep-2022
Πως ο Έλληνας καταναλωτής μέσω της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών αναζητά την ανάδειξη, την αναγνώριση, το κύρος και κατά πόσο επηρεάζει με τον τρόπο αυτό την ελληνική οικονομίαΣογλεμέζη, Αικατερίνη; Αποστολίδου, Θεοδώρα; Ορφανίδης, Χρήστος6-Sep-2022
Έρευνα εσωτερικού μάρκετινγκ στην εταιρία Χαϊτόγλου- Χαρτέλ ΑΒΕΕΤσατσαρώνης, Χρήστος3-Sep-2022
ΟινοτουρισμόςΚουιμτσίδου, Αναστασία; Μιχαηλίδου, Ευγενία3-Sep-2022
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τα ενδύματα (casual,εσώρουχα) από τις λαϊκές αγορές του Δήμου Ευόσμου – ΚορδελιούΚαρασαρίδου, Αλίκη; Περσίδου, Μαριάννα2-Sep-2022
Οι πωλήσεις του iphone 7 στην ΕλλάδαΜπανιώρας, Αλέξανδρος; Παπαδόπουλος, Μιχαήλ; Καραμφυλλίδης, Θεοχάρης2-Sep-2022
Το Neuromarketing και τα εργαλεία εφαρμογής τουΒασιλικού, Εμμανουέλα; Θεοδώρου, Αναστασία; Σαρηγιαννίδου, Χριστίνα2-Sep-2022
Η μελέτη των κοινωνικών δικτύων και αιτίες εξάπλωσής τους: η περίπτωση του facebookΗλούσης, Βασίλης1-Sep-2022
Ερευνητική μελέτη προσδιορισμού των ηλεκτρονικών σχέσεων μιας εξαγωγικής επιχείρησης με τους πελάτες τηςΣούλιου, Κωνσταντίνα; Ταραμάς, Ραφαήλ11-Aug-2022
Η συμβολή του E–Marketing και του Digital Marketing στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων εν καιρώ Οικονομικής κρίσηςΤσακίρης, Δημοσθένης11-Aug-2022
Έρευνα για τις κινήσεις που κάνουν οι εταιρείες ηλεκτρονικών παιχνιδιών έτσι ώστε να προσελκύσουν το κοινό να φτάσει στο τελικό στάδιο της αγοράς των προϊόντων ή υπηρεσιών τους (δείγμα: άτομα κυρίως internet cafe στο πολεοδομικό συγκρότημα του κέντρου της Θεσσαλονίκης)Καραγκούνης, Ιωάννης; Καραμπόνης, Θεόδωρος7-Aug-2022
Οινοτουρισμός στη βόρεια Ελλάδα: Οινοποιείο Γεροβασιλείου.Σαπουνάκης, Ιωάννης; Χατζηαναστασίου, Κωνσταντίνος24-Jul-2022
Η συμπεριφορά καταναλωτή κατά την αγορά προϊόντων αρτοποιίας και πως αυτή επηρεάζει την διαμόρφωση καναλιών διανομήςΧρίστου, Νικολέττα24-Jul-2022
Οικογενειακές επιχειρήσεις εν μέσω κρίσηςΠαπαδήμας, Θωμάς; Συριδάκης, Μιχαήλ; Κουκουτίνης, Ματθαίος20-Jul-2022