Κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις και κοινωνική επιχειρηματικότητα (Bachelor thesis)

Καριώτη, Ελευθερία/ Κυπριανού, Ειρήνη/ Κυριακούδη - Γηγίνη, Αθανασία


In the present study we try to discover and analyze the reasons for which the Partnerships have eliminated from Greece and to understand to what extend the Social Cooperative Enterprises took their place. Social Cooperative Enterprises are a new and innovating form of social enterprises which are based on the Social Entrepreneurship. The Social Entrepreneurship in combination with social economy and social cooperative enterprises is the new precept in order to be developed and prospered the country, in the middle of the economic crisis. In the context of this investigation we attempt to present the situation in Greece, concerning the cooperative affairs. We will then present some aspects of social entrepreneurship, focusing on the social cooperative enterprises. The last part the study is the investigation of primary cells, in the form of questionnaires. The conclusions of the research follow, according to data which provided by the directly involved in partnerships and social cooperatives enterprises.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης επιχειρήσεων / Τμήμα εμπορίας και διαφήμισης
Subject classification: Κοινωνική επιχειρηματικότητα
Social enterpreneurship
Συνεταιριστικές επιχειρήσεις
Cooperative societies
Συνεταιριστικές επιχειρήσεις -- Ελλάδα
Cooperative societies -- Greece
Social enterpreneurship -- Greece
Κοινωνική επιχειρηματικότητα -- Ελλάδα
Keywords: Συνεταιρισμοί;Συνεταιριστικές επιχειρήσεις;Κοινωνικές επιχειρήσεις;Κοινωνική επιχειρηματικότητα;Cooperatives;Cooperative societies;Social enterprises;Social enterpreneurship
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή διοίκησης επιχειρήσεων - Τμήμα εμπορίας και διαφήμισης , 2016 α.α 7430
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14639
Table of contents: Περίληψη.........................................................................................................7 Abstract ..........................................................................................................8 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ Εισαγωγή.........................................................................................................9 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ Οικονομική Κρίση ........................................................................................14 2.1 Ερμηνεία Οικονομικής Κρίσης ..............................................................14 2.2 Η Περίπτωση Της Ελλάδας ....................................................................14 2.3 Η Κρίση στον Αγροτικό τομέα ..............................................................20 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Επιχειρηματικότητα .....................................................................................23 3.1Ορισμός Επιχειρηματικότητας.................................................................23 3.2 Είδη και μορφές επιχειρηματικότητας ...................................................23 3.3 Η Έννοια της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας ...................................25 3.4 Εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη του τομέα της Κοινωνικής επιχειρηματικότητας .....................................................................................25 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ Συνεταιρισμοί ...............................................................................................28 4.1 Έννοια συνεταιρισμών ...........................................................................28 4.2 Αξίες Συνεταιρισμού ..............................................................................29 4.3 Το έργο των Συνεταιρισμών ...................................................................29 4.3.1 Οικονομικό έργο .................................................................................29 4.3.2 Κοινωνικό έργο ...................................................................................31 4.3.3 Πολιτιστικό έργο .................................................................................32 4.4 Ιστορική εξέλιξη συνεταιρισμών ...........................................................33 4.5 Μορφές συνεργασίας στην Ελλάδα .......................................................33 4.6 Συνεταιρισμοί που αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα κατά τα πρώτα χρόνια ανάπτυξη του θεσμού ...................................................................................34 4.7 Παραδείγματα Συνεταιρισμού στην Ελλάδα ..........................................35 4.8 Ημερομηνίες Σταθμοί και οι Συνεταιρισμοί που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα ..........................................................................................................36 4.9 Χαρακτηριστικά των Συνεταιρισμών .....................................................37 4.10 Βασικές συνεταιριστικές αρχές ............................................................40 4.11 Τα είδη και οι διακρίσεις των συνεταιρισμών .....................................43 2 4.11.1 Αστικός Συνεταιρισμός ....................................................................44 4.11.2 Αγροτικός Συνεταιρισμός ................................................................48 4.11.3 Πανελλήνια Συνομοσπονδία Ενώσεων Γεωργικών Συνεταιρισμών (ΠΑ.Σ.Ε.ΓΕ.Σ)...............................................................................................53 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.) ...........................54 5.1 Η Έννοια των ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ .....................................................................54 5.2 Τα είδη των ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ........................................................................56 5.3 Τα θεσμικά εργαλεία υποστήριξης των ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ .............................58 5.4 Βήματα δημιουργίας των ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ...................................................59 5.5 Κοινωνική Συνεταιρισμοί Περιορισμένης Ευθύνης (ΚΟΙ.Σ.Π.Ε.) ..................................................................................................... ..................62 5.6 Κοινωνική Οικονομία ........................................................................... 62 5.7 ΚΟΙΝ.Σ.ΠΕ. Εντός Ελληνικών Συνόρων ...............................................63 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ Ερευνητική Μεθοδολογία ............................................................................64 6.1 Πληθυσμός της Έρευνας ........................................................................64 6.2 Ανάλυση Ερωτηματολογίων Συνεταιρισμών .........................................66 6.3 Ανάλυση Ερωτηματολογίων ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ............................................75 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ Συμπεράσματα ..............................................................................................80 7.1 Συμπεράσματα για Συνεταιρισμούς .......................................................80 7.2 Συμπεράσματα για ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ .............................................................84 Παράρτημα 1.................................................................................................85 Παράρτημα 2.................................................................................................90 Βιβλιογραφία ................................................................................................94
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karioti_Kyprianou_Kyrkoydi.pdfΚαριώτη_Κυπριανού_Κυρκούδη_πτυχιακή532.21 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14639
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.