Η παρουσία και η προώθηση των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο μέσα από τα social media (Facebook) και του Email Marketing (case study) (Bachelor thesis)

Τσολερίδης, Γεώργιος


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης επιχειρήσεων / Τμήμα εμπορίας και διαφήμισης
Subject classification: Internet marketing
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Social media
Electronic mail marketing
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Keywords: Facebook;Διαδικτυακό μάρκετινγκ;Ίντερνετ μάρκετινγκ;Κοινωνικά δίκτυα;E-mail μάρκετινγκ;Επιχειρήσεις;Internet marketing;Social media;E-mail marketing;Buisiness enterprises
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή διοίκησης επιχειρήσεων - Τμήμα εμπορίας και διαφήμισης , 2016 α.α 7425
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14646
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14646
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.