Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-20 of 27 (Search time: 0.004 seconds).

  Η διερεύνηση των συμπεριφορών και των στάσεων των ατόμων, των νοικοκυριών τριών δήμων τις δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα πράσινα ξενοδοχεία ή/και ηθικά ξενοδοχεία

  Η επιρροή της διακόσμησης της βιτρίνας στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή

  Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών αναφορικά με την γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα «πράσινο ξενοδοχείο», τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης «ανήθικων ξενοδοχείων», κατά την χρονική περίοδο Μαΐου 2013 - Ιουνίου του 2013

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών απο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Private label products : consumer attitudes towards private label products in the period of economic crisis : the case of coffee and stationery private label

  Οι απόψεις και οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών (ηλικίας 18-70 ετών) της ανατολικής Θεσσαλονίκης, σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής και επώνυμης ετικέτας, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των προθέσεων των καταναλωτών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία. Επίσης διερεύνηση των προθέσεων τους για διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό και για αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό απέναντι σε ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Η αγοραστική συμπεριφορά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης