Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών αναφορικά με την γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα «πράσινο ξενοδοχείο», τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης «ανήθικων ξενοδοχείων», κατά την χρονική περίοδο Μαΐου 2013 - Ιουνίου του 2013

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Παπαπέτρου, Κωνσταντίνος/ Γεωργιάδης, Κλεάνθης/ Πέτρου, Αφροδίτη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Οικολογικά ξενοδοχεία;Ecological marketing;Οικολογικό μάρκετινγκ;Tourist services;Τουριστικές υπηρεσίες;Behavior, Consumer;Συμπεριφορά, Καταναλωτική;Ecological hotels
Issue Date: 9-May-2014
Abstract: Θέμα της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων, στάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, σχετικά με την πρόθεση επιλογής τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο, την πρόθεση συμμετοχής σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων. Για τις ανάγκες της εργασίας διεξήχθη έρευνα πεδίου (field research) ή όπως αλλιώς χαρακτηρίζεται, έρευνα συλλογής πρωτογενών στοιχείων µε τη μορφή δημοσκόπησης σε δείγμα 120 νοικοκυριών που πραγματοποιήθηκε κατά τη χρονική περίοδο Μαΐου 2013 – Ιουνίου 2013. Τα αποτελέσματα αυτής παρείχαν μια ορθολογιστική πληροφόρηση προς τη διοίκηση μάρκετινγκ του ξενοδοχείου ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ σχετικά με τις απόψεις των καταναλωτών για τη διαμονή τους σε ένα πράσινο ξενοδοχείο και τις προθέσεις τους να μποϊκοτάρουν ξενοδοχεία που εμπλέκονται σε ανήθικες συμπεριφορές. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας φάνηκε μεταξύ άλλων ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών πιστεύουν ότι εάν έμεναν σε ένα πράσινο ξενοδοχείο θα τους επέτρεπε να προστατεύουν το περιβάλλον.
The topic of current paper is the investigation of aspects, attitudes and behaviors of consumers about their intention to visit a green hotel, participate in boycott acts and interactive effects and their intention to reject immoral hotels. For the purpose of this paper, a field research or a survey to collect primary data, as typically said, has been conducted in order to provide rational information to the hotel ALEXANDREIA marketing management. The research is basically a sampling survey targeting 120 households during the period May 2013 – June 2013. The results of this attempt provide helpful information to the hotel ALEXANDRIA’s marketing management regarding consumer views on their stay at a green hotel, in addition to their intentions to boycott hotels that are involved in immoral behavior. Based on the results of this research, it has been indicated that the majority of consumers believe that if they lived in a green hotel would allow them to protect the environment.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5578
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5077
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papapetrou_Georgiadis_Petrou.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5077
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.