Private label products : consumer attitudes towards private label products in the period of economic crisis : the case of coffee and stationery private label

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Ράπτη, Στυλλιανή/ Γραίκου, Κυριακή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ιδιωτικές ετικέτες;Private labels;Συμπεριφορά, Καταναλωτική;Behavior, Consumer;Οικονομική κρίση;Economic crisis
Issue Date: 18-Jun-2013
Abstract: Η παρούσα εργασία, εστιάζεται στην μελέτη της στάσης των καταναλωτών και των παραγόντων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ειδικότερα με τις περιπτώσεις των χαρτικών και του καφέ. Η μελέτη αυτή, ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει όταν γίνεται στα πλαίσια της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και όταν παράγοντας για τις προτιμήσεις των καταναλωτών, είναι μεταξύ άλλων και η «η πιστότητα του καταναλωτή στην μάρκα».
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2013--αα5009
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4897
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Graikou_Rapti.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4897
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.