Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 21-30 of 42 (Search time: 0.004 seconds).

  Διερεύνηση και καταγραφή των απόψεων και των συμπεριφορών των καταναλωτών σχετικά με τους τρεις τύπους της ηθικής καταναλωτικής συμπεριφοράς ως προς τον κλάδο των γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων

  Ποιοτική διερεύνηση της παρελθούσας και μελλοντικής συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τον αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) αναφορικά με γαλακτοκομικά προϊόντα

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ενα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε οικολογιές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά την διάρκεια του Δεκεμβρίου του 2011

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014

  Διερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών του Νομού Θεσσαλονίκης, απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέτας

  Η επίδραση των διαφημιστικών μηνυμάτων στον καταναλωτή

  Διερεύνηση των προτιμήσεων και της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, που διαμένουν στο Κέντρο Θεσσαλονίκης, για το κρασί.

  Η διερεύνηση της παρελθούσας και μελλοντικής συμπεριφοράς και των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης άνω των 15 ετών, σχετικά με την πρόθεση διαμονής τους σε πράσινα ξενοδοχεία, καθώς και της πρόθεσης αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού σε μη ηθικά ξενοδοχεία.

  ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ : ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ