Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014

Ασημακόπουλος, Κωνσταντίνος/ Χατζηπαράσογλου, Νεκταρία/ Λαμούρη, Ελένη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Τουριστικά προϊόντα;Τουρισμός;Καταναλωτές;Διαδίκτυο;Έλληνες;Έρευνα
Issue Date: 6-Mar-2015
Abstract: Η σύνδεση μεταξύ των ελλήνων καταναλωτών τουριστικών προϊόντων και της χρήσης της τεχνολογίας της πληροφορικής στον κλάδο της φιλοξενίας για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους στις Ευρωπαϊκές χώρες είναι άμεση, γι αυτό το λόγο θεωρήθηκε απαραίτητη η προσπάθεια μελέτης της σχέσης αυτής. Ο στόχος στην παρούσα πτυχιακή εργασία, επομένως, είναι η διερεύνηση των γνώσεων, στάσεων, προθέσεων και των συμπεριφορών των Ελλήνων καταναλωτών τουριστικών προϊόντων.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6116
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5117
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lamouri_Chatziparasoglou.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5117
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.