Διερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών του Νομού Θεσσαλονίκης, απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέτας

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Χατζηφωτιάδης, Δημήτρης/ Μουχτάρη, Κατερίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Στάσεις καταναλωτών;Καταναλωτές;Καφές;Προτιμήσεις;Ιδιωτικά προϊόντα;Νομός Θεσσαλονίκης;Θεσσαλονίκη
Issue Date: 17-Sep-2014
Abstract: Ο κλάδος του λιανεμπορίου αποτελεί αναντίρρητα έναν από τους πιο νευραλγικούς αλλά και πιο ανταγωνιστικούς κλάδους τόσο της ελληνικής όσο και της παγκόσμιας οικονομίας. Ο συγκεκριμένος κλάδος στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας διακρίνεται από µια σειρά χαρακτηριστικών. Συγκεντρωτισμός, µέσω διαρκών συγχωνεύσεων και εξαγορών, είσοδος πολυεθνικών κολοσσών, είσοδος και κορυφαία ανάπτυξη εκπτωτικών καταστημάτων, αλλά και ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, συνιστούν µμερικά από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου κλάδου. Η ολοένα αυξανόμενη δύναµη του λιανεμπορίου τα τελευταία χρόνια αλλά και η συνακόλουθη ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που διατίθενται πλέον από το σύνολο των σούπερ μάρκετ αποτέλεσαν το ερέθισµα για την εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης. Στη συγκεκριμένη μελέτη στόχος είναι η διερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέτας.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013 --αα5483
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5099
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mouxtari_Chatzifotiadis.pdf4.15 MBAdobe PDFView/Open
Mouxtari_Chatzifotiadis.ppt.pdf5.62 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5099
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.