Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 41-50 of 63 (Search time: 0.005 seconds).

  Μέθοδοι προβολής και προώθησης συνεδρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Στόχοι μάρκετινγκ, διαφημιστικοί στόχοι, τοποθέτηση, μοναδική πρόταση πώλησης.

  Social media marketing ICCMI 2014

  Μάρκετινγκ και Τεχνολογία στις Οικογενειακές Επιχειρήσεις

  Οικονομική αξιοποίηση μαρίνων και αλιευτικών καταφυγίων

  Investigation of the behavior of customers as regards green eco-hotels with a view to establishing hotel environmentally friendly

  Βελτιστοποίηση της θέσης ενός Web Site μιας επιχείρησης στο Google

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Διερεύνηση των συνηθειών και της στάσης των καταναλωτών του Νομού Θεσσαλονίκης, απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και ειδικότερα του καφέ ιδιωτικής ετικέτας

  Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον κλάδο του ανθρώπινου δυναμικού