Μάρκετινγκ και Τεχνολογία στις Οικογενειακές Επιχειρήσεις

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Χαντζής, Μάριος/ Καρασαββίδης, Νεκτάριος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Μίγμα Μάρκετινγκ;Μάρκετινγκ;Οικογενειακές Επιχειρήσεις
Issue Date: 25-Nov-2014
Abstract: Η αποτελεσματική λειτουργία του μάρκετινγκ από τις οικογενειακές επιχειρήσεις αποτελεί στοιχείο κλειδί για την μακροπρόθεσμη επιτυχία και κερδοφορία η οποία βασίζεται στην ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Η παρούσα πτυχιακή εργασία κινείται γύρω από την ανάλυση της λειτουργίας του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις και τον ρόλο που διαδραματίζει στον γενικότερο στρατηγικό σχεδιασμό των συγκεκριμένων επιχειρήσεων και οργανισμών.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα5713
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5112
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chantzis_Karasavvidis.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5112
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.