Στόχοι μάρκετινγκ, διαφημιστικοί στόχοι, τοποθέτηση, μοναδική πρόταση πώλησης.

Ανδρονικίδης, Ανδρέας/ Τσαφώνιας, Χρήστος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφήμιση;Μάρκετινγκ;Πώληση;Στόχοι μάρκετινγκ;Στόχοι διαφήμισης
Issue Date: 7-Mar-2014
Abstract: Σκοπός αυτής της πτυχιακής είναι να αναδείξει τους στόχους του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και πως τοποθετούνται σε σχέση με τις πωλήσεις.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2008--αα1990
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5070
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsafionas_Christos.pdf659.03 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5070
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.