Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 21-30 of 63 (Search time: 0.005 seconds).

  Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

  Η διερεύνηση των στάσεων και των προτιμήσεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, όσον αφορά τη διαμονή τους σε ένα πράσινο ξενοδοχείο αλλά και την πρόθεσή τους για αρνητικό και διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό, κατά τη χρονική περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2012

  Online advertising [and] Political advertising

  Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης

  Εξαγωγή οίνου και εξαγωγικό μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας

  Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις μαζικής εστίασης το 2013 και οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιφέρουν στην οργάνωση και την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ αυτών

  Ο φόβος στη διαφήμιση

  Αποτυχία συγχώνευσης της EFG - Eurobank από την ΝΒG - Εθνική τράπεζα της Ελλάδος

  Οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο ρόλος των μελών της οικογένειας στην προσπάθεια αναβάθμισης της εταιρείας. Η περίπτωση της εταιρείας ΤΕΧΝΟΜΠΕΤΟΝ ΑΒΕΕ.

  Το e-επιχειρείν και οι ευκαιρίες που προσφέρονται μέσα από την εφαρμογή του στο ναυτιλιακό κλάδο