Ο φόβος στη διαφήμιση

Γκούνας, Αθανάσιος/ Λιουμπάρσκι, Αλεξάντρ/ Αγγελοπούλου, Αναστασία/ Σάσσαλος, Ρήγας


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Φόβος;Διαφήμιση;Μάρκετινγκ;Έκκληση φόβου
Issue Date: 21-Aug-2014
Abstract: Μια έκκληση φόβου προϋποθέτει τους κινδύνους από τη χρήση και τη μη χρήση ενός συγκεκριμένου προϊόντος, υπηρεσίας ή ιδέας, έτσι ώστε αν δεν «αγοράσουν», θα παρουσιαστούν κάποιες συγκεκριμένες ολέθριες συνέπειες. Δηλαδή, ο φόβος στηρίζεται στην απειλή για την ευημερία ενός ατόμου που τον ή την οδηγεί προς την ενέργεια, π.χ., αυξάνοντας τον έλεγχο μιας κατάστασης ή την πρόληψη μιας ανεπιθύμητης έκβασης. Ενώ η απειλή και η αποτελεσματικότητα είναι σαφώς σημαντικά για την έκκληση φόβου, αυτά τα δύο συστατικά από μόνα τους δεν επαρκούν. Επιπλέον, τα εμπειρικά αποτελέσματα όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της έκκλησης φόβου δεν είναι πειστικά. Ωστόσο, η βιβλιογραφία συμβατικά συμφωνεί ότι πιο αποτελεσματικές εκκλήσεις φόβου μπορούν να προκύψουν από μια υψηλότερη διέγερση του φόβου που ακολουθείται από τις συνέπειες και τις συστάσεις για τη μείωση των μειονεκτημάτων. Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει και να παρουσιάσει τη βιβλιογραφία της έκκλησης φόβου με σκοπό την κατανόηση της τρέχουσας συνολικής θεωρίας για τον φόβο και την αποτελεσματικότητα του στην διαφήμιση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014 --αα5667
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5087
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lioubarski_Aggelopoulou_Sassalos.pdf7.71 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5087
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.