Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Δουγάλης, Αντώνιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ιδιωτικές ετικέτες;Private labels;Σούπερ μάρκετ;Super markets;FMCG;Οικονομικός ανταγωνισμός;Economic competition;Ανταγωνιστικότητα (Οικονομικά);Competitiveness (Economics)
Issue Date: 24-Feb-2014
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συλλέξουμε πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ομιλών αγορών και την δυνατότητα που έχουν να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση και τον έντονο ανταγωνισμό έναντι των οργανωμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5350
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5108
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dougalis_Antonios.ppt.pdf4.94 MBAdobe PDFView/Open
Dougalis_Antonios.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5108
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.