Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

Τσιάκης, Θεοδόσιος/ Καρράς, Στέφανος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Λογισμικό;Υπολογιστικά συστήματα;Δίκτυα;Πληροφορική;Επιχειρήσεις;Μάρκετινγκ;Εταιρεία;Διαδίκτυο;Cloud Computing
Issue Date: 25-Apr-2014
Abstract: Με την παρούσα πτυχιακή εργασία, έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί μια σχετικά νέα λειτουργία που προσφέρει το διαδίκτυο σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, αυτή του Cloud Computing. Αφού πρώτα γίνεται μια μικρή ανασκόπηση στο τι είναι μάρκετινγκ, στην συνέχεια αναλύονται όλες οι λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του cloud computing και γίνεται η σύνδεση του με το μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρήσεις, καθώς επίσης η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Τέλος, αφού έχουν καταγραφεί τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της λειτουργίας αυτής, παρατίθεται το προσωπικό μου συμπέρασμα με βάση τις δυνατότητες που προσφέρει το Cloud Computing αλλά και την πορεία του έως τώρα σε μεγαλύτερες διεθνής αγορές.
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5250
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5067
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karras_Stefanos.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5067
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.