Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 15 (Search time: 0.005 seconds).

  Οι στάσεις, οι απόψεις και η συμπεριφορά των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, κατά την χρονική περίοδο Νοέμβριος 2012 – Ιανουάριος 2013, όσον αφορά τη πρόθεση τους να επιλέξουν ένα πράσινο/ ηθικό ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Επίσης η πρόθεση τους να συμμετέχουν σε ενέργειες αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού εναντίων «ανήθικων» ξενοδοχειακών μονάδων.

  Γυναικεία επιχειρηματικότητα: η περίπτωση των γυναικείων συνεταιρισμών στην Κεντροδυτική Μακεδονία

  Η εμφάνιση των κινεζικών επιχειρήσεων στην Αθήνα και πως έχει επηρεαστεί η ελληνική οικονομία.

  Επιχειρηματικότητα και τρόποι χρηματοδότησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  Η κοινωνική ευθύνη των εταιρειών

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών άνω των 15 ετών μελών των νοικοκυριών της περιοχής της Τούμπας, το Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα από 5 Νοεμβρίου εώς και 15 Δεκεμβρίου 2012, για τη γνώση, τις στάσεις και την πρόιεση διαμονής τους σχετικά με την επιλογή ενός πράσινου ή/και ηθικού ξενοδοχειου, όπως επίσης και την πρόθεση συμμετοχής τους σε αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) και σε διαλογικές ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού.

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις τάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης, της συμμετοχής τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχειακών αλυσίδων που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές.

  Επιλογή τόπου εγκατάστασης μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  Η επιχειρηματικότητα και η διασύνδεση με την καινοτομία

  Η γυναικεία επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ελλάδα. Ευκαιρίες και εμπόδια για την ανάπτυξη του γυναικείου επιχειρείν