Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-19 of 19 (Search time: 0.004 seconds).

  Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών απο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Private label products : consumer attitudes towards private label products in the period of economic crisis : the case of coffee and stationery private label

  Οι απόψεις και οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών (ηλικίας 18-70 ετών) της ανατολικής Θεσσαλονίκης, σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής και επώνυμης ετικέτας, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης

  Η στάση των καταναλωτών της ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων

  Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα. Ο κλάδος των τροφίμων ιδιωτικής που πωλούνται σε σούπερμάρκετ και η τάση - συμπεριφορά των καταναλωτών

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : χαρτικά-καφές