Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : χαρτικά-καφές

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Πανίδου, Στέλλα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Brand name products--Marketing;Ιδιωτικές ετικέτες;Economic crisis;Επώνυμα προϊόντα--Μάρκετινγκ;Private labels;Οικονομική κρίση;Behavior, Consumer;Συμπεριφορά, Καταναλωτική;Consumers;Καταναλωτές
Issue Date: 11-Nov-2013
Abstract: Η έρευνα αυτή είναι έρευνα πεδίου (field research) που έχει πραγματοποιηθεί επί του συγκεκριμένου θέματος και περιλαμβάνει επεξεργασμένα δεδομένα από εκατό καταναλωτές, πελάτες των «Carrefour» και «ΑΒ Βασιλόπουλο», που αποκτήθηκαν με έντυπη δημοσκόπηση, συγκεκριμένα με ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Η μέθοδος δειγματοληψίας που υιοθετήθηκε είναι η δειγματοληψία χωρίς πιθανότητες ή Μη Τυχαία – Κατευθυνόμενη Δειγματοληψία, και συγκεκριμένα Δειγματοληψία Ευκολίας. Τα δεδομένα που συλλέχτηκαν επεξεργάστηκαν με την βοήθεια του Η/Υ και με το πρόγραμμα του SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Επίσης έγινε και ανασκόπηση βιβλιογραφίας για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, για την έννοια του Branding και για την έννοια της ανάμιξης του καταναλωτή με το προϊόν, επίσης παρουσιάζονται σχετικά άρθρα και έρευνες που προηγήθηκαν, όπου παρουσιάζονται δευτερογενείς στοιχεία για την καλύτερη κατανόηση του θέματος και την σύγκριση αποτελεσμάτων.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2013--αα5265
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5043
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panidou_Stella.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5043
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.