Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων

Βλαχάκης, Σωτήριος/ Βότικα, Ελένη/ Νικηφορίδου, Βαλεντίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Καταναλωτική συμπεριφορά;Καταναλωτικές προτιμήσεις;Λήψη αποφάσεων καταναλωτή;Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;Επιλογή προϊόντων;Προτίμηση μάρκας;Ιδιωτικές ετικέτες;Λήψη απόφασης αγοράς προϊόντων;Κατηγορίες προϊόντων
Issue Date: 8-Oct-2012
Description: Πτυχιακή εργασία -- ΣΔΟ -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2012 -- αα3798
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5205
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikiforidou_Votika.pdf2.38 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5205
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.