(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης : [886]

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 886
TitleAuthor(s)Issue date
Αθλητικό μάρκετινγκ και η σημασία των χορηγιών στο ποδόσφαιρο.Υαλοπούλου, Σταυρούλα; Περνάρη, Στεργία5-Sep-2023
Μάρκετινγκ μέσω κινητούΜαρκοπούλου, Κούλα-Καλυψώ18-Jul-2023
A proposed framework for implementation 07 ISO 9001:2015 standardiw requirements in Greeek SMESΝτούκι, Τζέσικα18-Jul-2023
Η υπερθέρμανση του πλανήτη και το ηλεκτρικό αυτοκίνητοΑποστόλου, Αικατερίνη; Γιακάτη, Αθανασία17-Jul-2023
Η επιρροή της διαφήμισης στο διαδίκτυο και στα social media στις αγορές των νέων ηλικίας 18-25 χρονώνΚαβουρματζή, Μαρία17-Jul-2023
Πεποιθήσεις και κίνητρα στην επιλογή προϊόντων από τους πελάτες χονδρικής: μελέτη περίπτωσης της "Τροφό ‘94"Καλαϊτζίδης, Γεώργιος13-Jul-2023
Η συνεισφορά του αναρριχητικού τουρισμού στην τοπική τουριστική ανάπτυξη της ΕλλάδοςΚουρκούμπας, Θεοδόσιος15-May-2023
Marketing plan για το Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Θεαγένειο»Καραθανάση, Στεφανία; Τουραλιά, Χρυσούλα15-May-2023
Η αξία παρουσίας ιχθυόσκαλας σε ένα αλιευτικό χωριόΚόκκινος, Ελευθέριος15-May-2023
Αθλητικός ΤουρισμόςΓεωργηεφενδη, Ελένη21-Apr-2023
Παράγοντες που επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών για τις διαδικτυακές διαφημίσεις και γιατί είναι αρνητικοί απέναντι τουςΓαλατά, Αθανασία21-Apr-2023
Θεματικός τουρισμός στον νομό ΗμαθίαςΔομουτσόγλου, Κωνσταντίνος10-Oct-2022
Στυλ ηγεσίας και εργασιακή απόδοση: Η περίπτωση της Βασιλάκης ΑΕΤσουκαλάς, Ιωάννης11-Sep-2022
Το e-επιχειρείν και οι ευκαιρίες που προσφέρονται μέσα από την εφαρμογή του στο ναυτιλιακό κλάδοΓούσιος-Κούσας, Αναστάσιος; Λαζαρίδου, Φανή10-Sep-2022
Διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό και οι βέλτιστες πρακτικές για την αντιμετώπισή τουςΤσιμπούρας, Χρήστος; Αλεξιάδης, Θεόδωρος9-Sep-2022
Marketing plan για την Green ColaΤσερκέζης, Θεόδωρος-Ευθύμιος7-Sep-2022
Το επιχειρηματικό marketing στις startupsΚωστοπούλου, Βασιλική7-Sep-2022
Οι ελληνικές θαλάσσιες μεταφορές και η συμβολή τους στο ΑΕΠΑμανατίδου, Γεωργία6-Sep-2022
Στρατηγικός Σχεδιασμός: Case Study KLEEMANN Lifts U.K.Τσιτάκη, Ευαγγελία; Κοτσίδου, Σμαρώ6-Sep-2022
Πως ο Έλληνας καταναλωτής μέσω της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών αναζητά την ανάδειξη, την αναγνώριση, το κύρος και κατά πόσο επηρεάζει με τον τρόπο αυτό την ελληνική οικονομίαΣογλεμέζη, Αικατερίνη; Αποστολίδου, Θεοδώρα; Ορφανίδης, Χρήστος6-Sep-2022