Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 31-40 of 72 (Search time: 0.005 seconds).

  Το μάρκετινγκ του Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει και οι δυσκολίες που συναντά στην ευρύτερη διάδοση του ώστε να γίνει το κυρίαρχο ρεύμα στο λογισμικό Η/Υ

  Η συμβολή του marketing στην ανάπτυξη των εναλλακτικών καλλιεργειών στην Βόρεια Ελλάδα (περιοχές Μακεδονίας και Θράκης).

  Το μάρκετινγκ στον χώρο του αθλητισμού

  Εξελίξεις στην ψηφιακή οικονομία

  ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ‘’Χ’’ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

  Η στρατηγική επικοινωνίας ως επιμέρος στοιχείο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας marketing και οι βασικοί παράγοντες προσδιορισμού της

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Το άμεσο μάρκετινγκ και τα μέσα εφαρμογής του

  Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

  Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις μαζικής εστίασης το 2013 και οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιφέρουν στην οργάνωση και την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ αυτών