Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

Καργίδης, Θεόδωρος/ Ζγουρομάλης, Στέφανος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Οικονομική κρίση;Economic crisis;Marketing;Στρατηγικό μάνατζμεντ;Σχεδιασμός, Στρατηγικός;Planning, Strategic;Μάρκετινγκ;Strategic management;Επιχειρήσεις;Businesses
Issue Date: 19-Jun-2013
Abstract: Η εργασία περιλαμβάνει τα εξής πέντε μέρη: 1ο μέρος: Διερευνάται και οριοθετείται ο όρος κρίση. 2ο μέρος: Αναλύεται η χρηματοπιστωτική κρίση και συγκεκριμένα η συμβολή του Μάρκετινγκ στην κρίση, αλλά και οι επιπτώσεις που έφερε η κρίση σ’ αυτό. 3ο μέρος: Επικεντρώνεται στο τι μπορεί να κάνει μια επιχείρηση πριν την κρίση στον τομέα του μάρκετινγκ ώστε να είναι προετοιμασμένη και να έχει ένα οργανωμένο σχέδιο αντιμετώπισης τυχούσας κρίσης. 4ο μέρος: Αναφέρεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση κατά την διάρκεια της κρίσης, καθώς και γενικές στρατηγικές για το σύνολο της επιχείρησης όταν αυτή βρίσκεται σε κίνδυνο. 5ο μέρος: Αναφέρεται στην περίοδο μετά την κρίση όπου πλέον η επιχείρηση πρέπει να «αναρρώσει» και να βρει την νέα ισορροπία της ενώ από την άλλη πρέπει να καταστεί σε έναν «οργανισμό που μαθαίνει» (learning organization) και να μετατρέψει την εμπειρία αυτή σε ρητή και άρρητη γνώση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2010--αα2014
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4959
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zgouromalis_Stefanos.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4959
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.