Η συμβολή του marketing στην ανάπτυξη των εναλλακτικών καλλιεργειών στην Βόρεια Ελλάδα (περιοχές Μακεδονίας και Θράκης).

Τηλικίδου, Ειρήνη/ Παπαδόπουλος, Χρήστος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: καλλιέργεια;Φυσική καλλιέργεια;Αγροτική ανάπτυξη;Μάρκετινγκ;Καλλιέργιες;Βόρεια Ελλάδα;Marketing
Issue Date: 19-Jun-2013
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας-έρευνας είναι η ανάλυση όλων εκείνων των παραγόντων που επηρεάζουν την αγορά των εναλλακτικών καλλιεργειών στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στις περιοχές Μακεδονίας και Θράκης, ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τις ευκαιρίες που μπορούν να προκύψουν από την ενασχόληση με κάποια ή κάποιες από τις καλλιέργειες. Η ανωτέρω εργασία-έρευνα, πραγματοποιείται για επιχειρηματία που βρίσκεται ήδη στο χώρο των αγροτικών καλλιεργειών και λόγω των πρόσφατων αλλαγών στις επιδοτήσεις αποφάσισε να εξετάσει πόσο συμφέρουσα είναι μία επένδυση στις εναλλακτικές καλλιέργειες και αν είναι, σε ποια συγκεκριμένη μπορεί να επενδύσει.
Description: Πτυχιακή εργασία --Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας --Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2013 -- αα 5016
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4910
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papadopoulos_Christos.PDF1.64 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4910
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.