Το μάρκετινγκ στον χώρο του αθλητισμού

Καργίδης, Θεόδωρος/ Μητακούδης, Χαρίτων


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Χώρος αθλητισμού;Sports field
Issue Date: 28-Nov-2013
Abstract: Βασικός στόχος της εργασίας είναι να γίνει εύκολα αντιληπτό, πώς θα πρέπει να προσεγγιστεί ο χώρος από το πρίσμα του μάρκετινγκ ώστε και οι ενέργειες που θα αποφασιστούν να γίνουν, να είναι πετυχημένες από το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να αλλοιώνεται το όποιο αθλητικό ιδεώδες εκπροσωπείται μέσω αυτής της δραστηριότητας.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2009 -- αα1201
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4970
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mitakoudis_Chariton.pdf771.55 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/4970
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.