Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 51-60 of 131 (Search time: 0.006 seconds).

  ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ‘’Χ’’ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

  Η στρατηγική επικοινωνίας ως επιμέρος στοιχείο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας marketing και οι βασικοί παράγοντες προσδιορισμού της

  Το μάρκετινγκ σε περιόδους έντονης κρίσης

  Το άμεσο μάρκετινγκ και τα μέσα εφαρμογής του

  Το cloud computing ως μέσο ανάπτυξης μιας επιχείρησης

  Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις μαζικής εστίασης το 2013 και οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιφέρουν στην οργάνωση και την χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ αυτών

  Ο φόβος στη διαφήμιση

  Έρευνα για τη χρήση του affiliate marketing από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο

  Ο τρόπος με τον οποίο οι μικρές και πολύ μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του marketing

  Μέθοδοι προβολής και προώθησης συνεδρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης