Search



Search only items with full text availability
Current filters:


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 11 (Search time: 0.005 seconds).

  Consumer behavior towards private label products in the period of economic crisis

  The attitude of consumers, residents of east Thessaloniki toward private label products/private label during the economic crisis

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά τη χρονική περίοδο Νοεμβρίου 2012-Δεκεμβρίου του 2012

  Η διερεύνηση των συμπεριφορών και των στάσεων των ατόμων, των νοικοκυριών τριών δήμων τις δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα πράσινα ξενοδοχεία ή/και ηθικά ξενοδοχεία

  Η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών απο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Private label products : consumer attitudes towards private label products in the period of economic crisis : the case of coffee and stationery private label

  Οι απόψεις και οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών (ηλικίας 18-70 ετών) της ανατολικής Θεσσαλονίκης, σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής και επώνυμης ετικέτας, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης

  Διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των προθέσεων των καταναλωτών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία. Επίσης διερεύνηση των προθέσεων τους για διαλογικό ηθικό καταναλωτισμό και για αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό απέναντι σε ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Trends, progress and attitudes, both in marketing and consumer behavior from 2000 to 2007

  Ο ηθικός καταναλωτισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης ενός πράσινου ξενοδοχείου στα προάστια της Θεσσαλονίκης