Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Ακεψιμαϊδου, Δέσποινα
1
Ανδρουλάκη, Ιουλία
1
Αράχης, Κωνσταντίνος
1
Δόσης, Βασίλειος
1
Κασσαμανώλη, Μαρία-Ελένη
1
Κοτζαμπεγούνης, Αθανάσιος
1
Κουκουρίδου, Καλλιόπη
1
Μόκα, Παρασκευή
1
Ντούνας, Κωνσταντίνος
1
Παπαδοπούλου, Αντωνία
.
next >
Subject
7
Consumer behaviour
6
Consumer behavior-Case studies
4
Ηθικός καταναλωτισμός
3
Καταναλωτές
3
Ξενοδοχεία
3
Συμπεριφορά καταναλωτή-Μελέτες κα...
2
Consumers-Attitudes-Greece
2
Ethical consumerism
2
Βιώσιμα κτίρια
2
Επιχειρηματικές στρατηγικές
.
next >
Item Type
10
other
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
next
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές
Συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στην επωνυμία της Lacoste για την αγορά της Θεσσαλονίκης
Διερεύνηση των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης σχετικά με τους τρόπους δράσης και τα μέσα προσέγγισης που προτιμούν, ώστε να συμμετάσχουν σε ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού
Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών άνω των 15 ετών μελών των νοικοκυριών της περιοχής της Τούμπας, το Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα από 5 Νοεμβρίου εώς και 15 Δεκεμβρίου 2012, για τη γνώση, τις στάσεις και την πρόιεση διαμονής τους σχετικά με την επιλογή ενός πράσινου ή/και ηθικού ξενοδοχειου, όπως επίσης και την πρόθεση συμμετοχής τους σε αρνητικό ηθικό καταναλωτισμό (boycottage) και σε διαλογικές ενέργειες ηθικού καταναλωτισμού.
Private Labels: Η στάση των καταναλωτών απέναντί τους
Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις τάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης, της συμμετοχής τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχειακών αλυσίδων που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές.
Η διερεύνηση της παρελθούσας και μελλοντικής συμπεριφοράς και των απόψεων των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης άνω των 15 ετών, σχετικά με την πρόθεση διαμονής τους σε πράσινα ξενοδοχεία, καθώς και της πρόθεσης αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού σε μη ηθικά ξενοδοχεία.
Διεθνές εμπόριο και συμπεριφορά καταναλωτή
Ηθική καταναλωτική συμπεριφορά
Η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών