Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-20 of 26 (Search time: 0.005 seconds).

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά

  Οι στάσεις και η πρόθεση υιοθέτησης ενεργειών Ηθικού Καταναλωτισμού των καταναλωτών εναντίον των ανήθικων, κοινωνικά και περιβαλλοντικά, επιχειρήσεων

  Franchise - επιχειρήσεις εστίασης: απόψεις και στάσεις των καταναλωτών

  Εξελίξεις στην ψηφιακή οικονομία

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τη γνώση, τις τάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Επίσης, της συμμετοχής τους σε μποϊκοτάζ και διαλογικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχειακών αλυσίδων που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές.

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Η επίδραση των διαφημιστικών μηνυμάτων στον καταναλωτή

  Διερεύνηση των προτιμήσεων και της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, που διαμένουν στο Κέντρο Θεσσαλονίκης, για το κρασί.

  ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ : ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

  Business plan 2008 : nevris furs