Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Αβραμίδης, Θέμης
1
Ανδρεάδου, Βασιλική
1
Γεωργάκης, Αντώνιος
1
Γραψάς, Κωνσταντίνος
1
Δάρρας, Αθανάσιος
1
Ζαφειρούλης, Ευάγγελος
1
Καλομοίρης, Εμμανουήλ
1
Κανάτσιος, Ιωάννης
1
Καπραβέλος, Αθανάσιος
1
Καρακλίδης, Ιωάννης
.
next >
Subject
16
Καταναλωτική συμπεριφορά
6
Ηθικός καταναλωτισμός
5
Behavior, Consumer
5
Συμπεριφορά, Καταναλωτική
4
Ethical consumerism
4
Μάρκετινγκ
4
Συμπεριφορά καταναλωτή
4
Συμπεριφορά καταναλωτών
3
Consumer attitudes
3
Consumer behavior--Moral and ethi...
.
next >
Date issued
3
2015
1
2014
3
2013
4
2012
2
2010
1
2008
1
2007
Item Type
15
other
7
bachelorThesis
Date
1
2017
3
2016
1
2015
2
2014
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 22 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
3
next
Έρευνα δευτερογενών στοιχείων για τα βιολογικά προϊόντα (Bachelor thesis)
Ο ρόλος του marketing στην online διαφήμιση και τα social media όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανόμενης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στην διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων με μελέτη περίπτωσης τον καφέ (Bachelor thesis)
Διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών για πιθανή συμμετοχή σε μποϊκοτάζ προϊόντων καθώς και προσδιορισμός των παραγόντων που είναι πιθανόν να επηρεάζουν ή και να υποκινούν τη συμμετοχή σε μποϊκοτάζ (Bachelor thesis)
Οι αντιδράσεις των καταναλωτών όταν τους εξαπατούν οι προωθητικές ενέργειες (Bachelor thesis)
Καταγραφή και μελέτη, της συμπεριφοράς και της πρόθεσης των καταναλωτών σχετικά με την δυσαρέσκεια τους από κάποιο είδος τροφίμου και τον τρόπο έκφρασης των παραπόνων τους. (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.
Διερεύνηση των πλευρών της οικολογικής συνειδητής καταναλωτικής συμπεριφοράς
Διερεύνηση και καταγραφή των στάσεων και των συμπεριφορών των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά τα ηθικά προϊόντα
Exploring the views, attitudes and behaviors of individuals, households of the agglomeration of Thessaloniki, aged 18 years and above during the period November 2014-January 2015, on the degree of participation in active ethical consumerism