Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 11-20 of 22 (Search time: 0.005 seconds).

  Έρευνα δευτερογενών στοιχείων για τα βιολογικά προϊόντα (Bachelor thesis)

  Ο ρόλος του marketing στην online διαφήμιση και τα social media όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανόμενης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στην διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων με μελέτη περίπτωσης τον καφέ (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών για πιθανή συμμετοχή σε μποϊκοτάζ προϊόντων καθώς και προσδιορισμός των παραγόντων που είναι πιθανόν να επηρεάζουν ή και να υποκινούν τη συμμετοχή σε μποϊκοτάζ (Bachelor thesis)

  Οι αντιδράσεις των καταναλωτών όταν τους εξαπατούν οι προωθητικές ενέργειες (Bachelor thesis)

  Καταγραφή και μελέτη, της συμπεριφοράς και της πρόθεσης των καταναλωτών σχετικά με την δυσαρέσκεια τους από κάποιο είδος τροφίμου και τον τρόπο έκφρασης των παραπόνων τους. (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση της πρόθεσης συμμετοχής των καταναλωτών σε μποϊκοτάζ προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και της πρόθεσης διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού.

  Διερεύνηση των πλευρών της οικολογικής συνειδητής καταναλωτικής συμπεριφοράς

  Διερεύνηση και καταγραφή των στάσεων και των συμπεριφορών των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά τα ηθικά προϊόντα

  Exploring the views, attitudes and behaviors of individuals, households of the agglomeration of Thessaloniki, aged 18 years and above during the period November 2014-January 2015, on the degree of participation in active ethical consumerism