Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 51-60 of 75 (Search time: 0.005 seconds).

  Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές

  Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης γύρω από τον ηθικό καταναλωτισμό ως προς τις επιχειρήσεις που έχουν καταγγελθεί για ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές

  Η μουσική ως επικοινωνιακό μέσο και η εξειδικευμένη χρήση της στον χώρο του μάρκετινγκ

  Σχεδιασμός επιχειρηματικού πλάνου για την ίδρυση & ανάπτυξη ενός διαδραστικού διαδικτυακού σταθμού

  Η χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μία σύγκριση στην οργανωτική δομή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων (Bachelor thesis)

  Social media marketing and branding αξιοποιώντας το facebook (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση της στάσης και των απόψεων των ενήλικων καπνιστών απέναντι στη συσκευασία του καπνικού προϊόντος και την αλλαγή της νομοθεσίας (Bachelor thesis)

  Το μάρκετινγκ των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα : ανάλυση περιεχομένων έντυπων και τηλεοπτικών διαφημίσεων. (Bachelor thesis)

  Η μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση προϊόντων, ιδεών, συμπεριφορών : Η περίπτωση facebook (Bachelor thesis)

  Το τηλεοπτικό διαφημιστικό προϊόν στην Ελλάδα και οι διαφημίσεις (Bachelor thesis)