Η επίδρασή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και στους καταναλωτές

Κοκκίνης, Γεώργιος/ Τσίφτης, Χαράλαμπος/ Παρλίτσης, Νικόλαος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Επικοινωνία ανθρώπων;Διαφήμιση και διαδίκτυο;Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα;Κοινωνικά δίκτυα;Μάρκετινγκ;Καταναλωτές
Issue Date: 6-Feb-2015
Abstract: Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη έχει βασικό στόχο να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη λειτουργία του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους. Τέλος, πραγματοποιείται δειγματοληπτική έρευνα σε δείγμα 150 ατόμων για να διερευνηθούν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη συμβολή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ, ποια είναι τα μέσα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο ώστε να παρατηρήσουν την διαδικτυακή διαφήμιση και πόσο η προβολή των επιχειρήσεων και η προώθηση των προϊόντων τους, επηρεάζει τις αγορές τους.
Description: πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2014--αα6088
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5133
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiftis_Parlitsis.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5133
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.