Η μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση προϊόντων, ιδεών, συμπεριφορών : Η περίπτωση facebook (Bachelor thesis)

Μήχου, Χριστίνα


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
Subject classification: Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά μέσα—Επιρροή
Internet marketing
Social media—Influence
Keywords: Μάρκετινγκ;Διαφήμιση;Κοινωνικά δίκτυα;Facebook;Αγοραστική συμπεριφορά;Έρευνα
Description: Πτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12402
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mixou.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12402
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.