Το μάρκετινγκ των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα : ανάλυση περιεχομένων έντυπων και τηλεοπτικών διαφημίσεων. (Bachelor thesis)

Τεχερλής, Ιωάννης/ Κολώνης, Μηνάς/ Κοφτσίδης, Νικόδημος


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
Subject classification: Μάρκετινγκ—Πολιτικές απόψεις —Ελλάδα
Πολιτικά κόμματα — Ελλάδα
Marketing--Political aspects--Greece
Political parties--Greece
Keywords: Μάρκετινγκ;Πολιτικά κόμματα;Έντυπη διαφήμιση;Τηλεοπτική διαφήμιση
Description: Πτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12397
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12397
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.