Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
3
Χαραλάμπους, Μαρία
2
Κουκαλιώτη, Μαρία
1
Gjura, Leonard
1
Αγγελίδη, Λαμάρα
1
Αγγελίδου, Αγγέλα-Αναστασία
1
Αγγελόπουλος, Θωμάς
1
Αδαλοζίδης, Νικόλαος
1
Αηδώνη, Ουρανία
1
Αθανασίου, Ιωάννης
1
Ακεψιμαίδου, Αθανασία-Δανάη
.
next >
Subject
19
Ελλάδα
13
Θεσσαλονίκη
12
Μάρκετινγκ
11
Marketing
11
Καταναλωτική συμπεριφορά
10
Ηλεκτρονικό εμπόριο
10
Τουρισμός
9
Greece
9
Thessaloniki
9
Έρευνα
.
next >
Item Type
219
bachelorThesis
4
masterThesis
Date
22
2019
41
2018
48
2017
51
2016
52
2015
.
next >
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 91-100 of 223 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
...
7
8
9
10
11
12
13
...
23
next
Η διερεύνηση της τακτικής πωλήσεων cross-selling, της τεχνικής Market Basket Analysis καθώς και άλλων προωθητικών προγραμμάτων όπως το πρόγραμμα πιστότητας, που χρησιμοποιούνται από τα Super Market και κατά πόσο οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε αυτές τις σύγχρονες τεχνικές marketing (Bachelor thesis)
Η ατάκα (σλόγκαν) της τηλεοπτικής διαφήμισης με βάση το χιούμορ και τη μουσική (jingles) (Bachelor thesis)
Η διερεύνηση των πεποιθήσεων των καταναλωτών σχετικά με τα βιολογικά φρούτα και λαχανικά (Bachelor thesis)
Η πολιτική διαφήμιση στο διαδίκτυο (Bachelor thesis)
Ποια είναι τα στοιχεία του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια που επηρεάζουν περισσότερο την απόφαση των επισκεπτών του, ηλικίας άνω των 14 ετών, ώστε να τους κάνει να το επισκεφτούν ξανά και να μην επιλέξουν κάποιο άλλο ανταγωνιστικό; (Bachelor thesis)
Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην πόλη του Πειραιά (Bachelor thesis)
Το φυσικό αέριο ως πράσινη ενέργεια, η εξέλιξη του με παράδειγμα την εταιρεία Γαλεάδη. Αλλαγή του τρόπου κατανάλωσης απο το πετρέλαιο και τη βενζίνη σε έναν πιο φθηνό τρόπο ενέργειας για το αυτοκίνητο (Bachelor thesis)
Διαδικτυακές εφαρμογές σε ακαδημαϊκούς οργανισμούς. Δημιουργία και υλοποίηση ιστοσελίδας δήλωσης πτυχιακών εργασιών (Bachelor thesis)
Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών όσον αφορά τη προώθηση προϊόντων στα social media , τη χρήση του e-shop και την επίδραση του branding στην περιοχή της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Η περίπτωση της Oxette στο κατάστημα της στο Mediterranean Cosmos. (Bachelor thesis)
Η κατανάλωση αλκοόλ σε café bar (Bachelor thesis)