Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 91-100 of 223 (Search time: 0.005 seconds).

  Η διερεύνηση της τακτικής πωλήσεων cross-selling, της τεχνικής Market Basket Analysis καθώς και άλλων προωθητικών προγραμμάτων όπως το πρόγραμμα πιστότητας, που χρησιμοποιούνται από τα Super Market και κατά πόσο οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε αυτές τις σύγχρονες τεχνικές marketing (Bachelor thesis)

  Η ατάκα (σλόγκαν) της τηλεοπτικής διαφήμισης με βάση το χιούμορ και τη μουσική (jingles) (Bachelor thesis)

  Η διερεύνηση των πεποιθήσεων των καταναλωτών σχετικά με τα βιολογικά φρούτα και λαχανικά (Bachelor thesis)

  Η πολιτική διαφήμιση στο διαδίκτυο (Bachelor thesis)

  Ποια είναι τα στοιχεία του Χιονοδρομικού Κέντρου 3-5 Πηγάδια που επηρεάζουν περισσότερο την απόφαση των επισκεπτών του, ηλικίας άνω των 14 ετών, ώστε να τους κάνει να το επισκεφτούν ξανά και να μην επιλέξουν κάποιο άλλο ανταγωνιστικό; (Bachelor thesis)

  Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην πόλη του Πειραιά (Bachelor thesis)

  Το φυσικό αέριο ως πράσινη ενέργεια, η εξέλιξη του με παράδειγμα την εταιρεία Γαλεάδη. Αλλαγή του τρόπου κατανάλωσης απο το πετρέλαιο και τη βενζίνη σε έναν πιο φθηνό τρόπο ενέργειας για το αυτοκίνητο (Bachelor thesis)

  Διαδικτυακές εφαρμογές σε ακαδημαϊκούς οργανισμούς. Δημιουργία και υλοποίηση ιστοσελίδας δήλωσης πτυχιακών εργασιών (Bachelor thesis)

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών όσον αφορά τη προώθηση προϊόντων στα social media , τη χρήση του e-shop και την επίδραση του branding στην περιοχή της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Η περίπτωση της Oxette στο κατάστημα της στο Mediterranean Cosmos. (Bachelor thesis)

  Η κατανάλωση αλκοόλ σε café bar (Bachelor thesis)