Η πολιτική διαφήμιση στο διαδίκτυο (Bachelor thesis)

Κούλας, Κυριάκος


Σκοπός αυτής εδώ της εργασίας είναι να αναδείξει την ιστορική εξέλιξη της έννοιας του πολιτικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα, όπως και την πορεία της πολιτικής διαφήμισης στα νέα μέσα επικοινωνίας. Μέσω της έρευνας, θα μελετηθούν τα μηνύματα που προσπάθησαν να περάσουν τα κόμματα σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Επιπλέον, θα μελετηθούν οι διαφορές στις καμπάνιες, τόσο ανάμεσα στα διαφορετικά κόμματα στην ίδια εκλογική αναμέτρηση, όσο και στις καμπάνιες του ίδιου κόμματος σε διαφορετική προεκλογική περίοδο. Επίσης, σκοπός είναι με τη μελέτη των αποτελεσμάτων να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για το χθες, το σήμερα και το αύριο της πολιτικής διαφήμισης στην Ελλάδα.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Πτυχιακές εργασίες > (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Subject classification: Internet in political campaigns.
Internet--Political aspects
Διαδίκτυο στις πολιτικές εκστρατείες.
Διαδίκτυο--Πολιτικές απόψεις
Keywords: διαδίκτυο;διαφήμιση;πολιτική;Internet;advertising;policy
Description: Πτυχιάκη εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Πτυχιακές εργασίες > (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης, 2017--9007
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12101
Table of contents: Περιεχόμενα Σελ. 1. Συνοπτική επισκόπηση…………………………………………………………………………..4 2. Σκοπός…………………………………………………………………………………..4 3. Γενικοί Στόχοι………………………………………………………………………..5 4. Ειδικοί στόχοι………………………………………………………………………..5 5. Α’ μέρος: Βιβλιογραφική επισκόπηση…………………………………..6 Α. Μάρκετινγκ, Εμπορικό και Πολιτικό Εισαγωγή……………………………………………………………………………………………….6 Διαφορετικοί ορισμοί του πολιτικού μάρκετινγκ…………………………………..7 Ομοιότητες και διαφορές εμπορικού και πολιτικού μάρκετινγκ…………..8 Η στρατηγική μάρκετινγκ………………………………………………………………………13 Πολιτικό μάρκετινγκ – Ιστορική αναδρομή………………………………………….14 Το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα……………………………………………………15 Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες…………………………………………………………17 Το κοινό του διαδικτύου……………………………………………………………………..18 Η συμβολή των social media στην εξέλιξη του πολιτικού μάρκετινγκ..20 Β. Πολιτική Διαφήμιση Εισαγωγή-Ορισμοί……………………………………………………………………………..23 Ο ρόλος της διαφήμισης στο πολιτικό σύστημα………………………………..25 Η πολιτική διαφήμιση στην Ελλάδα………………………………………………....25 Η πολιτική διαφήμιση σε άλλα πολιτικά συστήματα………………………..27 Η χρήση των social media στις προεκλογικές καμπάνιες………………….27 Η αρνητική διαφήμιση…………………………………………………………………….29 2 Η επίδραση της Ποπ Κουλτούρας στην πολιτική διαφήμιση……….30 Ο ρόλος των δημοσκοπήσεων…………………………………………………….30 6. Β’ μέρος: Εκλογικές Καμπάνιες Α. Ιανουάριος 2015…………………………………………………………………………33 Β. Σεπτέμβριος 2015……………………………………………………………………….50 7. Γ’ μέρος: Συμπεράσματα……………………………………………..72 8. Βιβλιογραφία………………………………………………………………73 9. Παραρτήματα……………………………………………………………..80
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12101
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.