Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
3
Χαραλάμπους, Μαρία
2
Κουκαλιώτη, Μαρία
1
Gjura, Leonard
1
Αγγελίδη, Λαμάρα
1
Αγγελίδου, Αγγέλα-Αναστασία
1
Αγγελόπουλος, Θωμάς
1
Αδαλοζίδης, Νικόλαος
1
Αηδώνη, Ουρανία
1
Αθανασίου, Ιωάννης
1
Ακεψιμαίδου, Αθανασία-Δανάη
.
next >
Subject
19
Ελλάδα
13
Θεσσαλονίκη
12
Μάρκετινγκ
11
Marketing
11
Καταναλωτική συμπεριφορά
10
Ηλεκτρονικό εμπόριο
10
Τουρισμός
9
Greece
9
Thessaloniki
9
Έρευνα
.
next >
Item Type
219
bachelorThesis
4
masterThesis
Date
22
2019
41
2018
48
2017
51
2016
52
2015
.
next >
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 41-50 of 223 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
8
...
23
next
Γυναικεία επιχειρηματικότητα και διαδικτυακή διαφήμιση των προϊόντων γυναικείων συνεταιρισμών (Bachelor thesis)
Οικονομική κρίση και αγροδιατροφικός τομέας (Bachelor thesis)
Νευρομάρκετινγκ και πως μπορεί να εξελιχθεί στην Ελλάδα (Bachelor thesis)
Διερεύνηση των απόψεων/στάσεων των προτιμήσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ανδρών και γυναικών, για τον κλάδο του Web 2.0 και του Digital Marketing και κατά πόσο αυτά, μπορούν να υποστηρίξουν αποκλειστικά τη διαφήμιση και προώθηση μιας νεοσύστατης επιχείρησης. (Bachelor thesis)
Οι μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις. Η διαδοχή στις ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις. Η συμβολή της νέας γενιάς στην διοίκηση της οικογενειακής επιχείρησης. (Bachelor thesis)
Η διερεύνηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις (Bachelor thesis)
Οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και η διαδοχή σε αυτές (Bachelor thesis)
Η ηλεκτρονική παρουσία των εταιρειών κρασιού στην Ελλάδα (Bachelor thesis)
Ενδυνάμωση του βιογραφικού κατά την διάρκεια των σπουδών (Bachelor thesis)
Μελέτη των στάσεων των ελληνικών ψηφοφόρων-χρηστών αναφορικά με τις επικοινωνιακές στρατηγικές των ελληνικών κομμάτων στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 (Bachelor thesis)