Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 23 (Search time: 0.005 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Ρόλος και επιρροή ταξιδιωτικών ιστοσελίδων:Διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών ξενοδοχείων των ευρωπαϊκών χωρών της Μεσογείου μέσω της Booking.com

  Χρήση των τεχνολογιών i-pad και i-phones σε καταστήματα εστίασης-καφέ για την ανάπτυξη της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της επιχείρησης(3 case studies)

  Δημόσιες και εργασιακές σχέσεις στα πολυκαταστήματα

  Το τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα

  Μελέτη της κατανόησης πολυμεσικού περιεχομένου από χρήστες του ιντερνέτ.

  Μελέτη της χρήσης του διαδικτύου ως μέσου αγοράς τουριστικών προϊόντων/πακέτων από τους Έλληνες την περίοδο Νοεμβρίου 2013-Ιουνίου 2014

  Mobile Internet and Mobile Marketing-Research Primary elements

  Διερεύνηση των απόψεων και στάσεων καθώς και πρόθεση συμπεριφοράς, του ερευνώμενου πληθυσμού της Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με την επικείμενη ίδρυση οικολογικού καταστήματος στο κέντρο της προαναφερθείσας πόλης

  Ατομικές πολιτισμικές αξίες και κοινωνικά υπεύθυνη καταναλωτική ΢συμπεριφορά