Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Item Type
Advanced Search
Useful
Links
Information
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Saved Searches
Favorites
Eureka! Institutional Repository
Eureka! Institutional Repository
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Saved Searches
Save this search
Go!
Discover
Author
1
Tesfaye, Weleba
1
Αντωνοπούλου, Ευσταθία
1
Αργυράκη, Βαλεντίνη
1
Αργυράκη, Ελένη
1
Βότικα, Ελένη
1
Γαρνάβου, Ειρήνη
1
Γεωργάκα, Αικατερίνη
1
Γκαγκάρη, Κωνσταντία
1
Γραψάς, Κωνσταντίνος
1
Δάρρας, Αθανάσιος
.
next >
Subject
19
Consumer behavior
7
Ηθικός καταναλωτισμός
7
Καταναλωτές
7
Μάρκετινγκ
7
Συμπεριφορά καταναλωτή
5
Behavior, Consumer
5
Καταναλωτές-Στάσεις
5
Συμπεριφορά, Καταναλωτική
4
Marketing
4
Καταναλωτισμός
.
next >
Date issued
3
2015
6
2014
4
2013
5
2012
1
2010
1
2008
1
2007
Item Type
21
other
15
bachelorThesis
Date
1
2019
2
2018
2
2017
6
2016
1
2015
.
next >
Search
Search:
All of DSpace
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας (ΣΔΟ)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πτυχιακές Εργασίες
Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων
Κατεύθυνση Μαρκετινγκ
(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
for
Search only items with full text availability
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Clear current filters
or
Add more filters
Title
Author
Subject
Date Issued
Item Type
Date
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
View Option
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 21-30 of 36 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Η διερεύνηση των στάσεων των φοιτητών σχετικά με τα social media και το βαθμό που αυτά επηρεάζουν την αγοραστική τους συμπεριφορά (Bachelor thesis)
Ηλεκτρονικό εμπόριο:Ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών (Bachelor thesis)
Η εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως άξονας πωλήσεων στα ξενοδοχεία (Bachelor thesis)
Πρόγραμμα Μάρκετινγκ, για την εισαγωγή ενός Low Cost Brand Αντλιών Θερμότητας(α) και την χάραξη ενός νέου δικτύου Λιανικής Πώλησης(β) από την Εταιρία Toshiba-Καρακάσης Μον.ΕΠΕ (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων
Έρευνα δευτερογενών στοιχείων για τα βιολογικά προϊόντα (Bachelor thesis)
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα. Ο κλάδος των τροφίμων ιδιωτικής που πωλούνται σε σούπερμάρκετ και η τάση - συμπεριφορά των καταναλωτών
Διερεύνηση της αντιπάθειας μάρκας των καταναλωτών της αστικής περιοχής Θεσσαλονίκης το φθινόπωρο του 2014 (Bachelor thesis)
Ο ρόλος του marketing στην online διαφήμιση και τα social media όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά (Bachelor thesis)
Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανόμενης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στην διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς, για τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων με μελέτη περίπτωσης τον καφέ (Bachelor thesis)