Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 859 (Search time: 0.005 seconds).

  Ο ρόλος της έρευνας στη σχεδίαση και οργάνωση της διαφημιστικής εκστρατείας και η επίδραση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης

  Web marketing strategy for digital newspaper : μελέτη περίπτωσης Τηνιακή

  Η ικανοποίηση των πελατών των βιομηχανικών προϊόντων

  Marketing plan

  Ανάπτυξη τοπικών προϊόντων στην περιοχή της Καβάλας. Η περίπτωση βρώσιμης ελιάς (ποικιλία θρούμπας)

  Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

  Η ανάπτυξη του digital marketing στον κόσμο των τραπεζών και πως επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών τους.

  Οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι και το εξωτερικό περιβάλλον σε σχέση με τις δυνατότητεες διείσδυσης στο ελληνικό κρασί στην τσέχικη αγορά

  Έρευνα ικανοποίησης πελατών της Aegean

  Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων και συμπεριφορά καταναλωτή: παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την συχνότητα αγοράς βιολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές