Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-10 of 29 (Search time: 0.005 seconds).

  Οι στάσεις, οι απόψεις και η συμπεριφορά των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, κατά την χρονική περίοδο Νοέμβριος 2012 – Ιανουάριος 2013, όσον αφορά τη πρόθεση τους να επιλέξουν ένα πράσινο/ ηθικό ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Επίσης η πρόθεση τους να συμμετέχουν σε ενέργειες αρνητικού και διαλογικού ηθικού καταναλωτισμού εναντίων «ανήθικων» ξενοδοχειακών μονάδων.

  Ρόλος και επιρροή ταξιδιωτικών ιστοσελίδων:Διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών ξενοδοχείων των ευρωπαϊκών χωρών της Μεσογείου μέσω της Booking.com

  Συστήματα παροχής της ξενοδοχειακής βιομηχανίας

  Εγκαταστάσεις ΑΜΕΑ σε εστιατόρια ξενοδοχείων

  Κανάλια διανομής στην ξενοδοχειακή βιομηχανία

  Η διαχείριση της γνώσης και η εφαρμογή της στα πλαίσια του τουρισμού.

  Το τμήμα τροφίμων και ποτών (Food & beverage) και η συμβολή του στα οικονομικά αποτελέσματα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

  Η διοίκηση των προμηθειών στην ξενοδοχειακή επιχείρηση: προγραμματισμός, οργάνωση, ελέγχος, προβληματισμός, προτάσεις.

  Η εξέλιξη της ξενοδοχίας στην πόλη της Θεσσαλονίκης μετά το 1900

  Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχειακής μονάδας