Search



Search only items with full text availability
Current filters:


Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 1-7 of 7 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next

  Η διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της Ανατολικής Θεσσαλονίκης απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Ταξιδιωτικό μάρκετινγκ και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  Ethical consumer behaviour regarding hotels : types and influential factors

  Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών αναφορικά με την γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα «πράσινο ξενοδοχείο», τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης «ανήθικων ξενοδοχείων», κατά την χρονική περίοδο Μαΐου 2013 - Ιουνίου του 2013

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Preferences towards green hotels : the explanatory power of tpb

  Η αγοραστική συμπεριφορά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης