Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 21-30 of 42 (Search time: 0.005 seconds).

  Διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, λαμβανομένης υπόψη της ανάμιξης του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς : ερευνώμενα προϊόντα : καφές-χαρτικά

  Διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τη γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο, τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης ανήθικων ξενοδοχείων, κατά τη χρονική περίοδο Νοεμβρίου 2012-Δεκεμβρίου του 2012

  The advertisisng in Internet, the new generation. The grade of effect of online advertising in citizens of a provincial town

  Η διερεύνηση των συμπεριφορών και των στάσεων των ατόμων, των νοικοκυριών τριών δήμων τις δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τα πράσινα ξενοδοχεία ή/και ηθικά ξενοδοχεία

  Η επιρροή της διακόσμησης της βιτρίνας στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή

  Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών αναφορικά με την γνώση, τις στάσεις, τις προθέσεις τους για διαμονή σε ένα «πράσινο ξενοδοχείο», τη συμμετοχή τους σε μποϊκοτάζ και σε διαλογικές ενέργειες, καθώς και την εξακρίβωση πρόθεσης απόρριψης «ανήθικων ξενοδοχείων», κατά την χρονική περίοδο Μαΐου 2013 - Ιουνίου του 2013

  Η στάση των καταναλωτών απέναντι στην αγορά βιολογικών προϊόντων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης σε μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα) και σε μια επαρχιακή πόλη (Κοζάνη)

  Διερεύνηση και καταγραφή της γνώσης, στάσης και καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Ε δημοτικής κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη χρονική περίοδο Ιούνιο-Ιούλιο 2013, αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την σχέση τους με την πιστότητα στη μάρκα εν όψη της οικονομικής κρίσης

  Η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών απο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσης

  Private label products : consumer attitudes towards private label products in the period of economic crisis : the case of coffee and stationery private label